Billy

16.09.2012 09:03

 

Billy

 

 
Syn Neviditelného muže
VĚK
 
15
ZABIJÁCKÝ STYL
Jsem tak trochu minimalista, pokud jde o styl, rozhodně méně je více-monster stylu. Myslím že mě nikdy nepoznáte v davu, podle toho co mám na sobě.
DĚSNÝ NEDOSTATEK
Jsem úplně průhledný, takže nemám co skrývat. To mě dostane do problémů, protože ne každý monstrum hodnotí to, že se snažím být jasnější.
DOMÁCÍ MAZLÍČEK
Jednou jsem měl psa, ale musel jsem ho dát pryč, protože pokaždé když jsem ho vzal ven, lidi z útulku se ho snažili chytit jako toulavého. Teď mám krabici, která může a nemusí obsahovat kočku.
OBLIBENÁ ČINNOST
Miluju kanadské žertíky a praktické vtipy. Samozřejmě že nedělám nic destruktivního nebo zlého, prostě sranda.
NEJVÍC MĚ VYTOČÍ
Když o mně monstra mluví, jako bych tam nebyl. Je to strašně trapné.
NEJOBLÍBENĚJŠÍ PŘEDMĚT
Fyzika. Jsem něco jako vědecký pitomec a některé z mých nejlepších vtipů pocházejí z pokusů které děláme ve třídě.
NENÁVIDĚNÝ PŘEDMĚT
Tělocvik. Hlavně když hrajeme fotbal, to je vždycky: Já: "Hej quarterbacku, chytal jsem!" On: "Sorry, já jsem tě neviděl" Chabý.
OBLÍBENÁ BARVA
Neviditelná. Co? Je to pravda.
OBLÍBENÉ JÍDLO
???
BFFs
Splynu v jakýmkoliv davu.