Clawdeen Wolf

27.03.2012 16:41

 

Clawdeen Wolf™

 
 
 
Dcéra Vlkodlaka
Vek: 15
ZABIJACKÝ ŠTÝL:
Jsem drsňačka ulítlá na módu s drzým přístupem bez hranic. Jsem taky úžasná, dovedu vystrašit a jsem zcela oddaná svým kamarádům.
OTRASNÝ NEDOSTOK:
Môj porost by se šikl do reklamy na šampón a to mluvím jen o tom, co mi roste na nohách. Vytrhávanie a holenie musím pretrpieť každý deň, ale je to jen malá obeť za to, že môžem byť tak desne skvelá.
OBLÚBENÁ FARBA:
Zlatá - to je jediná vec, na ktorej sa shodnem s Cleo de Nile™.
OBLUBENÉ JEDLO
Steak...krvaví.
NAJVIAC MA VYTOČÍ:
Neznášam fakt, že je zo mnou v škole toľko súrodencou. Sú otravný, trapny a vedia sa do ostatných pekne navážať. Jasné, a ešte Cleo de Nile™.
OBLUBENÁ ČINNOST:
Nakupovanie a flirtovanie s chalanmi.
NAJOBLUBENEJŠÍ PREDMET:
Ekonómia. Raz si chcem založit vlastné módné impérium a chcem vedieť o byznyse toľko, čo viem o móde.
NEOBLUBENÝ PREDMET:
Tělocvik. A to jenom proto, že mě nechtěj nechat cvičit v mých botách s platformou.
DOMÁCI MAZNÁCIK:
Crescent™, šialene milučké mačiatko , chlpatý ako ja :).
MOJI NAJ KAMOŠI:
 
Frankie Stein™ , Draculaura™