Cleo de Nile

27.03.2012 16:43

 

Cleo de Nile™

Dcéra Múmie
Věk: 5842 (plus mínus)
ZABIJÁCKY ŠTÝL:
Som pravá egyptská princezná s úžasným účesom, exotickými šperkami a samozrejme s niakým tým odviazaným obväzom
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Tma. Ano, som monštrum ktoré sa bojí tmy -zmier sa s tým.
OBĽÚBENÁ FARBA:
Zlatá
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Hrozno ale mám ho najradšej, ked´ ma ním niekto kŕmi.
NAJVIAC MA VYTOČÍ :
Ked´ma niekto odmietne poslúchať.
OBĽÚBENÁ AKTIVITA:
Vládnuť chodbám Monster High a byť kapitánkou roztleskávačského týmu Fearleading Squad (roztlieskávačiek).
NAJOBLÍBENEJŠÍ PREDMET:
Geometria. Všetko, kde sú trojuhlolníky a pyramídy, je pre mňa hračka.
NEOBĽÚBENÝ PREDMET:
Dejepis. Bola som tam, všetko som vydela a mám podpisy od všetkých
zaujímavých ľudí.
DOMACI MAZNÁČIK
Hissette™ je to moja zlatučká egyptská kobra. Jej zasyčanie je v skutočnosti omnohom horšie než jej, ehm, trošku jedovaté uhryznutie.
 
NAJ KAMOŠI :
Ghoulia Yelps™ , Deuce Gorgon™