Frankie Stein

27.03.2012 16:42

 

Frankie Stein™

Dcéra Frankensteina
Vek: Je mi 15...dní
ZABIJÁCKY ŠTÝL:
Kamarádky mi hovoria, že mám dokonalú postavu do sveta módy. Neviem, čo to presne znamená, ale vzaly ma na nákupy, kde sme našly strašlivo úžasné kúsky.
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Niekedy sa mi v tej najhoršej situácii uvolnia stehy. Ako napríklad raz , ked sa mi pri nacvičování týmu roztleskávaček (strašoretiek) uletela do davu a pristala pred tím najpríšerne úžasným chlapcom na Monster High™. Zostala som tam stáť jako umrtvená.
OBLUBENÁ FARBA:
Čierna s bielimi pruhmi
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Vzhľadom na to že mi je iba 15 dní, tak je všetko, čo som zatial ochutnala, mojim obľubeným jedlom.
NEJVIAC MA VYTOČÍ:
Každé ráno, ked prídem k ocinovi, se musím škľabit a hovoriť: "Žijeme!"
OBLUBENÁ ČINNOST:
Vzhľadom na to že mi je naozaj 15 dní, naozaj ešte neviem. Chcela by som zažit veľa vecí, aby som sa mohla rozhodnúť.
OBLUBENY PREDMET:
Dejepis. Pomáhá mi pochopiť, odkadial pochádzajú moji kamoši.
NENÁVIDĚNÝ PREDMET:
Plavání. Kded sa namočím, mám tendenciu skratovať a potom táram hlúposti.
DOMÁCÍ MAZNÁCIK:
Watzit™. Netuším, z čoho bol vyrobený, ale jeho licencia domácího maznáčika sa čítá 10 stránek.
MOJI NAJ KAMOŠI:
 Draculaura™ , Clawdeen Wolf™ , Abbey Bominable™ , Jackson Jekyll™