Ghoulia Yelps

27.03.2012 16:46

 

Ghoulia Yelps™

Dcéra zombie
Vek: 16 monštrích rokov
ZABIJÁCKY ŠTÝL:
Moje okuliare s strašidelne elegantními rohatými obrúčkami - hodia sa absolútne ku všetkému
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Nezaobíjdem sa bez poriadného rozvrhu a veľmi dobre nezvládam ani zmeny na poslednú chvílu. Vdaka tomu, že som zombie, chodím skôr pomali, mám problém zmeniť výraz v tvári a hovorím len … no … ako zombie.
OBĽÚBENÁ FARBA:
Červená
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Mozočky... robím si srandu.V podstate mám radšej niečo mastné :)
a venujem sa skôr mäsovej kuchyni skrátka ... milujem fast food
NAJVIAC MA VYTOČÍ :
Zmeny v rozvrhu na poslednú chvíľu a monštrá, které neovládajú zombieštinu. Nič nieje tak otravné, ako prísť neskoro a musieť vysvetlovat prečo, monštru ktoré vám nerozumie.
OBĽÚBENÁ AKTIVITA:
Milujem čítanie a rada sa učím novím veciam.
NAJOBLÚBENEJŠÍ PREDMET:
Nemôžem si vybrať ani jeden , všetky mám rada.
NEOBĽÚBENÝ PREDMET:
Verím že na každej hodine sa dá niečo naučiť.
DOMACI MAZNÁČIK
Pán Húkal . Super kamoš ale odmieta mi robiť kuréra.
NAJ KAMOŠI :
Cleo de Nile™