Howleen

16.09.2012 08:53

 

HOWLEEN (ČESKY KVÍLÍNA) WOLF
Dcera Vlkodlaka
VĚK
14
ZABIJÁCKÝ STYL
Mám ráda výzvy, oblíkám se "vlk - punkově". Je to jako vzít hodně různých stylů, namixovat dohromady a udělat něco totálně nového a strašidelně cool. Clawdeen říká že to vypadá jako kdybych se oblíkala v tmě, ale já to mám takhle ráda a je to moje záležitost.
DĚSNÝ NEDOSTATEK
Moje vlasy. Někdy dělají co já chci, někdy si dělají co chtějí oni a někdy tak napůl a já vypadám hrozně.
OBLÍBENÁ BARVA
Každý den nějaká jiná.
OBLÍBENÉ JÍDLO
Hotdogy.
NEJVÍC MĚ VYTOČÍ
Když mě mají za malou. Jsem mladší sestra ale už nejsem mimino.
OBLÍBENÁ ČINNOST
Miluju fotbal! Je to fakt legrace!
DOMÁCÍ MAZLÍČEK
Cushion je můj ježek. Možná že navenek je trochu pichlavá ale uvnitř je sladká a na tom záleží.
BFFs
Clawdeen Wolf, Abbey Bominable a Toralei Stripe
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT
Něco jako Matika, někdy Historie ale Kousologie je taky cool.
NENÁVIDĚNÝ PŘEDMĚT
Někdy je můj oblíbený předmět druhý den můj nenáviděný předmět. Divný co?