Lagoona Blue

27.03.2012 16:47

 

Lagoona Blue™ CZ

Dcera Morskej príšery
Vek: 15
ZABIJÁCKÝ STYL:
Väčšinou vylezu ven ve svých pytlovitých kalhotech, tílku a vietnamkách. V tomto vohozu jsem připravena na jakoukoliv děsnou zábavu, jestli je to surfování, plážový volejbal nebo návštěvy mých bráchů s kámoškami. Ale také se ráda ukážu na párty ve svých příšerně roztomilých "malých černých", abych všem ukázala, jak dobře vypadám.
DĚSNÝ NEDOSTATEK:
Když jsem moc dlouho mimo vodu, mám suchou kůži, takže minu tuny hydratačního krému. Kvůli chlóru v bazénu na Monster High se mé blond vlasy mění na modré, ale vypadá to celkem strašidobře, nemyslíš?
OBLÍBENÁ BARVA:
Mořská modrá.
OBLÍBENÉ JÍDLO:
Sushi.
NEJVÍC MĚ VYTOČÍ:
Kdokoli, kdo se chová k oceánu jak ke svý osobní popelnici.
OBLÍBENÁ ČINNOST:
Všechno ve vodě, na vodě a u vody.
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT:
Oceánografie. Když nemůžu být ve vodě, aspoň se o ní učím.
NEOBLÍBENÝ PŘEDMĚT:
Zeměpis. Sopky + skály + pouště = moje noční můra.
DOMÁCÍ MAZLÍČEK:
Neptuna™ je moje domácí piraňa. Mám speciální kabelku, v podstatě je to akvárium, takže můžu Neptunu™ tajně vzít na vyučování.
NAJ KAMOŠI :                                                               Frankie Stein™ , Draculaura™ , Clawdeen Wolf™ , Cleo de Nile™ , Ghoulia Yelps™ , Deuce Gorgon™, Abbey Bominable™