Nej faninka

09.09.2012 12:05

Som nej faninka Frankie Stein (ale ne jediná)

1. Mám doma Frankie

2. Všade ju berem zo sebou všade

3. Kamošky mi občas hovoria Frankie 

4. Viem o nej úplne všetko

5. Keď v niakom dieli plače plačem aj ja 

6. Kamošky mi tiež hovoria že mám dobrú postavu do sveta módy

7. Obľúbená konbinácia farieb: čierna s bielimy pruhmi(ako Frankie)

8. Obľúbený predmet: Dejepis (ako Frankie) 

9. Zatiaľ nemám obľúbené jedlo mám rada všetko

10. Frankie má ako naj kamošov Lalu, Clawdeen, Abby a Jacksona: JA mám ako naj kamošov naj faninku (ale ne jediných) Laly, Clawdeeen, Abby a Jacksona

11. Zatiaľ nemám ani obľúbennú činnosť

12. Kamarátky mi hovoria že často keď sa ma dotknú kopnem ich elektrinou(veď viete čo myslím)

13. Spím s nou

14.Stále si ju fotím a mám ju na tapete mám s nou minimálne 50 foto a každým dňom sa to zvyšuje

15. Hned od prvej chvíle ako som ju zbadala som ju chcela maťa padla mi do oka

16. Píšem si denník ako Frankie (myslela som to tak že si to píšem ako keby som bola Frankie)

17. Frankie je podľa mňa naj meno

18. Keď som si na nete testovala že kto z MH som stále mi vychádzala Frankie

19. Keď sa s susedou a kamoškou Operetta-Ester hráme na MH vždy som Frankie 

20.NIKDY BY SOM FRANKIE ZA NIČ NA SVETE NEVIMENILA!!!!!

OSTATNÉ NESKOR DOPLNÍM

Diskusná téma: Nej faninka

..............♥

cleodenilema♥ | 05.10.2012

věřím ale chtělo by to víc důvodu -pak ti to nikdo věřít nebude ale já ti věřím

Re:..............♥

Frankie♥-adminka | 05.10.2012

diki a ja tam pak nejake duvody pridam

těžko

venus lagoona | 29.09.2012

hej moje kámška je nejvědší fanynka frankie abys věděla

Re:těžko

Frankie♥-adminka | 03.10.2012

mna to nezaujima ale sak napisala som tam ze som neni jedina :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( tak co este chces??????????

nepřihlásíš se?

Spectra | 29.09.2012

Promiň ale černá s bílými pruhy není barvy.Ale jo,trochu ti věřím.Ikdyž kamoška je možná větší.Nepřihlásíš se affs?https://mh-monster-high-mh.blog.cz/1209/souteze

Re:nepřihlásíš se?

Frankie♥-adminka | 03.10.2012

LEPSIE???

To těžko!

Princess-Fluttershy | 28.09.2012

Sorry ale JÁ mám za kámošku nej fanynku Uly hm... jinak fajné ...

Re:To těžko!

Frankie♥-adminka | 03.10.2012

no tak dik

verim

Ester | 19.09.2012

wow super dovody verim :):):):)

Pridať nový príspevok