operetta

15.09.2012 21:58

 

Operetta™
Dcéra: Fantóma v opere
Vek: 16 fantómich rokov
ZABIJÁCKY ŠTÝL:
V mojej vizáži hraje hlavnú roľu účes , v oblečení zase vysoké topánky z podpatkom husľového kľúča
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Som trošku diva a perfekcionalistka ... dobre trošku dosť . Väčšinou ked´ niektoré monštrá počujú ako spievam , tvrdia že nachvíľu stratia myseľ, ak ma teda neposlúchajú naživo.Ale môj hlas nemá taký efekt ked´ ma počúvajú z rádia.
OBĽÚBENÁ FARBA:
Cervená
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Arašidové maslo z banánovými sendvičmi.
NAJVIAC MA VYTOČÍ :
Ked´ mi niekto hovorí, čo robiť.
 
OBĽÚBENÁ AKTIVITA:
Spievanie alebo počúvanie hudby .
NAJOBLÚBENEJŠÍ PREDMET:
História hudby.
NEOBĽÚBENÝ PREDMET:
Chémia alebo Sialená veda , jediné čo chcem vytvoriť je hudba .
DOMACI MAZNÁČIK
Môj dlhonohý pavúčik Memphis "Daddy O" .Samozrejme nieje
ako iné pavúky je zaujímavý tým že mi pomáha z hudbou .
 
NAJ KAMOŠI :
Deuce Gorgon , Hold Hyde