Robeca Steam

16.09.2012 08:43

 

 

Meno a priezvisko: Robecca Steam
vek: som robot,takže zostarnem vtedy,až ma niekto vipne na veky
Dcéra/syn: robota
Zabijácky štýl: som celá zo železa a ked sa buchnem o niečo,nič sa mi nestane lebo si môžem znova vymeniť súčiastky :)
Desný nedostatok: som veľmi hnedej farby (na pokožke) lebo vždy ked idem do vody mi zhrdzavie železo!
Obľúbená farba: Modrá-sekne mi :D
Obľúbené jedlo: kedže som robot,rada pijem olej aby som nezhrdzavela aj vo vnútri
Obľúbený predmet: Strašidelná výchova.Pomáha mi pochopiť,ako si má robot zľahčiť život.
Neobľúbená predmet: Oceánografia.Ked sa namočím ako som už hovorila-zhrdzaviem.
Neznášam ked: sa mi vysmievajú (ako robotovy).....
Moji naj kamoši a kamošky: Wednesday Wendigo a Laci Moirae :) sú to najlepší ľudia na svete :D a to je pravda.
Moje domáce zvieratko: jedine kabelka ktorú nosím stále so sebou (môžem sa na ňu vždy spoľahnúť).