Rochelle Goyle

16.09.2012 08:45

 

Meno a priezvisko: Rochelle Goyle
vek: 16 (žijem dlhšie ako ostatný-moja rodina zatiaľ žila okolo 150 rokov)
Dcéra/syn: chŕliča
Zabijácky štýl: Mala som čokoládovej farby vlasy,ale premaľovala som si to na ružovú:vypadám s tým oveľa modnejšie!!!
Desný nedostatok: rodičia mi stále vyčítajú,že sa málo starám o drakov v našom dome
obľúbená farba: šedá a ružová
obľúbené jedlo: raz som išla do reštaurácii,a skúsila som si objednať dračí hamburger.Ked že sú moji rodičia ochránci drakov,tak nemôžem to podľa nich jesť (preto som si obľúbila radšej obyčajný Hamburger).
Neznášam ked: neznášam ked musím odpovedať z nejakého neobľúbeného predmetu-vždy mám trému a všetko zabudnem :(
obľúbený predmet: moda pre monštrá-ano moda a ešte raz moda:pokiaľ si mám vybrať niečo iné,tak milujem sa učiť cudzie jazyky (v tomto prípade sú to jazyky (ne)mrtvých)
neobľúbený predmet: Dejiny hudby.Nikdy normálne nepochopím,tie šifrované noty.
Moje domáce zvieratko: Drak,ako vidíte na obrázku spolu somnou.Volá sa Lexxi :D
Moji naj kamoši a kamošky: Deuce Gorgon (rada upratujem jeho dračiu izbu),Robecca Steam a Spectra Vondergeist...