Scarah Screams

16.09.2012 09:00

 

SCARAH SCREAMS
dcera Banshee
VĚK
15
ZABIJÁCKÝ STYL
Opravdu nejsem druh ghoulky, která je radši vidět než slyšet, ale pořád pracuju na tom, abych se neztratila v pozadí. Mám ráda svetry, hlavně kardigany a zelené sukně.
DĚSNÝ NEDOSTATEK
Když monstrům něco říkám, tak se to občas překroutí jako něco špatného a pak se to stane.
DOMÁCÍ MAZLÍČEK
???
OBLÍBENÁ ČINNOST
Mám hezký hlas a umím opravdu náříkat, když chci, jo a miluju vyprávění a posluochání příběhů.
NEJVÍC MĚ VYTOČÍ
Když se ostatní monstra snaží napodobit můj přízvuk. Ne, já nechci šarm-Nestarám se o to jak šťastné nebo arogantní to je.
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT
Literatura-ráda se schovám do knížek.
NENÁVIDĚNÝ PŘEDMĚT
Řečnictví-způsobuje chaos.
OBLÍBENÁ BARVA
Zelená
OBLÍBENÉ JÍDLO
Coddie. Je to příšerně komfortní jídlo.
BFFs
HooDude Voodoo