Toralei Stripe

15.09.2012 22:00

 

Toralei Stripe™
Dcéra: Mačacej ženy
Vek: 15 , mám stále 9 životov
ZABIJÁCKY ŠTÝL:
Mám spôsoby ktoré podčiarkujú môj prirodzený mačací pôvab . Uprednostňujem ostré doplnky ktoré na mne vyzerajú ... kočkodobre
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Bohužiaľ veľa monštier mi vyčíta moje pazúriky vraj priveľmi škriabem ! Mislím že záleží na tom akú mám náladu.
OBĽÚBENÁ FARBA:
Oranžová
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Mliečne kokteily , ančovičky nie naraz ale po sebe.
NAJVIAC MA VYTOČÍ :
Ked´sa poškriabem na inom mieste ako som chcela
OBĽÚBENÁ AKTIVITA:
Hmm no ... spánok , rada zaspím (aj na hodine, iba ked´sa nudím)
NAJOBLÚBENEJŠÍ PREDMET:
Dráma .Mám schopnosť perfektne napodobnovať hlasy alebo prízvuk iních monštier.
NEOBĽÚBENÝ PREDMET:
Matematika , mám z nej nepríjemné spomienky (určite viete o čom hovorím)
DOMACI MAZNÁČIK
Sweet Fang , šablo-zubá tigrica . Ona je oveľa krajšia ako ja .
NAJ KAMOŠI :
Mewlody ™ , Purrsephone ™