C.A Cupid

27.03.2012 16:52

 

C.A Cupid™
Dcéra: Eros-a (aniela zamilovaných)
Vek: 15 som stará ako teenagerská láska.
ZABIJÁCKY ŠTÝL:
Mám rada veľa čipiek a jemnej látky. Jedna z mojich ghoulských komošiek povedala že som bola "desivo ozdobná", myslím že je to krásný popis, a ty ?
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Strielam príšerne. Je to trápné ale pravda a dvôvod prečo moje rady dosiahnu cieľa skôr než moje šípy.
OBĽÚBENÁ FARBA:
Ružová
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Muffyni posypané cukrom.
NAJVIAC MA VYTOČÍ :
Ked´ sú monštrá prekvapené že niesom chlapec. Ja niesom môj otec, dobre? Ten sa zaujíma o nezamilovaních a ja pracujem len ako "poradňa" pre nezamilovaních monštrami.
OBĽÚBENÁ AKTIVITA:
Odpovedám iba na otázky ohľadne vzťahu .
NAJOBLÚBENEJŠÍ PREDMET:
Psychlógia.
NEOBĽÚBENÝ PREDMET:
Matematika. Nie všetko sa dá vyriešiť rovnicami.
DOMACI MAZNÁČIK
Ráda by som mala zvieratko, ale v mori je veľa rýb. Ako by som si mohla vybrať iba jednu?
NAJ KAMOŠI :
Všetci čo majú radi lásku ♥ .