Draculaura

27.03.2012 16:39

 

Dcéra Drakulu
Vek: 1599 (nemôžem se dočkat, až mi bude sladkých 1600).
ZABIJÁCKÝ STYL:
Ocino mi hovorí Draculaura™ a pre kamošov som Ula D™. Rada si obliekam svoje čierné oblečenie s veselou ružovou farbou a dokonca občas nosím dážnik s čipkou, z ktorým sa môžem občas prejsť aj za slnečna .
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Teda ked´nevidím svoj odraz v zrkadle, ked idem von, neviem, či mám v poriadku oblečenie a líčenie. Samozrejme po 1599 letech už v tom mám njaku prax.
OBLÍBENÁ FARBA:
Ružová
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Som vegetariánka, takže pre mna žiadna nechutná krv, ale hlavne ovocie, zelenina a vela doplnkov železa.
NEJVIAC MA VYTOČÍ:
Obmedzené množstvo vegetariánských jedál v strašjedálni je dosť smutné.
OBLUBENÁ ČINNOST:
Nesmierne ráda sa smejem a povzbuzujuem svojich kamarátov.
NAJOBLUBENEJŠÍ PREDMET:
Kreativne písanie. Dává mi príležitost písať zlatučké historky o mojich kamarátoch.
NEOBLUBENÝ PREDMET:
Geografia. Za 1599 let som bola všade...dvakrát.
DOMÁCÍ MAZNÁČIK:
Count Fabulous™ je zároveň môj nejlepší priateľ (Netopierí priateľ). Je to velmi hrdý a poriadny netopier, ale proste si nemôžem pomôct a musím mu obliekať zlaté malinké oblečenie.
MOJI NAJ KAMOŠI:
 
Frankie Stein™ , Clawdeen Wolf™