Hoodue Voodue

16.09.2012 08:58

 

Syn Voodoo
VĚK
Zjednodušíme to a řekneme že je mi 15
ZABIJÁCKÝ STYL
Hádám že tomu můžeš říkat poddajně ležérní, ačkoli uznávám hezky sešitý styl.
DĚSNÝ NEDOSTATEK
Moje srdce každý vidí, takže můžu být citlivý na některé věci, na které ostatní monstra nejsou.
DOMÁCÍ MAZLÍČEK
???
OBLÍBENÁ ČINNOST
Řeším cíl-ano cíl-pro fotbalový tým. Je to vymyšlená práce a já jsem na to ta správná příšera.
NEJVÍC MĚ VYTOČÍ
Když monstra berou vztah jako samozřejmost. To stačí aby mi to zlomilo srdce.
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT
Děsociologie-jednoho dne chci radit monstrům stejně jako sobě.
NENÁVIDĚNÝ PŘEDMĚT
Vulkanologie-nejsem fanda něčeho kde je moc ohně, je to složité.
OBLÍBENÁ BARVA
Líbí se mi patchworkový look.
OBLÍBENÉ JÍDLO
Nevím proč, ale mám opravdu rád děskaribské jídlo.
BFFs
Scarah Screams