Jupíííííí

08.09.2012 11:24

Mám Frankie Roller maze strašne sa teším :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 Aaaaaa konečne Frankieee :D :D :D :D :D

Diskusná téma: Jupíííííí

ghoulinka-monsterhigh.blog.cz

Ghoulínka | 24.09.2012

Aj mne sa velmi paci a gratulujem. Inak velmi tazko sa mi tu orientuje, neskusala so blog.cz je prehladnejsi :-)

Re:ghoulinka-monsterhigh.blog.cz

Frankie♥-adminka | 24.09.2012

no skusala len ze nejde mi toooo :(

Re:Re:ghoulinka-monsterhigh.blog.cz

Ghoulínka | 25.09.2012

Ak chces mozem ti ho zalozit, potrebujem len meno ake by si chcela a email. Mozem ti tam spravit aj dess a dam ti potom iba prihlasovacie udaje a navod co a ako. Ak chces napis mi na email. S cim by si dess chcela atd :-)

Re:Re:Re:ghoulinka-monsterhigh.blog.cz

Frankie♥-adminka | 03.10.2012

napisala som ti na mail

Páči??

Frankie♥-adminka | 08.09.2012

Páči sa vám mne strašne

Pridať nový príspevok