Nefera de Nile

16.09.2012 08:47

 

Nefera de Nile™

Dcéra múmie

Vek: 
Vek mám nestárnucí samozrejme ale pre tých ktorý to chcú vedieť som o tri roky staršia ako Cleo
ZABIJÁCKY ŠTÝL:
Dávam prednosť móde a doplnkom ktoré súladia s mojou
nadčasovanou kráso
u , 
ako modrá večného Nílu alebo zlato , ktoré nejde poškvrniť.
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Nedostatky? Kto povedal že som vadná !? Chcem tie mená a zrkadlo!
OBĽÚBENÁ FARBA:
Modrá večného Nilu
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Kaviár a biele hľuzovky (lanýže)
NAJVIAC MA VYTOČÍ :
Pokiaľ na mne niečo vyzerá zle , neviem sa s tým
vysporiadať.
OBĽÚBENÁ AKTIVITA:
Uistiť sa že moja mladšia sestra vie kde je jej meno v kráľovskom zozname (pre tých ktorí to nevedia je posledná)
NAJOBLÚBENEJŠÍ PREDMET:
Dragológia, pokiaľ pre
beráme okúzľujúcich plazov.
NEOBĽÚBENÝ PREDMET:
Mŕtve jazyky.Prečo by so
m sa s tým mala obťažovať ked´
to za mňa môžu povedať moji sluhovia?
DOMACI MAZNÁČIK
Azura , scarabeus . Vždy chce aby som s ním išla von na slnko.
NAJ KAMOŠI :
Som spravidla sama!