Spectra

15.09.2012 22:01

 

 

Spectra Vondergeist™
Dcéra: Ducha
Vek: 16 monštrích rokov
ZABIJÁCKY ŠTÝL:
Hodváb,hodváb znovu hodváb zvírazní všechen kov čo mám na sebe.
Pomáha mi dokonca voľne lietať tak aby ma nebolo vôbec počuť.
Je to dosť divné , súhlasíte s tým?
OTRASNÝ NEDOSTATOK:
Priznám sa nikdy som nad tým nerozmýšľala ... Nechcem nad týmto rozmýšľať čo monštrum nevie alebo čo robí zle , každý máme svoje chybi.
OBĽÚBENÁ FARBA:
Fialová
OBĽÚBENÉ JEDLO:
Piškótová torta.Je to ľahké a sladké , tak ako ja .
NAJVIAC MA VYTOČÍ :
Monštrá dosť často klamú a ked´ si tak volne lietam po Monster High často vidím veci ktoré by som vidieť nemala . Ked´ niekto niečo vyvedie vždy sa ma pýtajú či som pri tom nebola a či nepoznám pravdu. Cítim sa ako na výsuchu.
OBĽÚBENÁ AKTIVITA:
Poskytovanie tajných informácií ktoré iní nevedia ale iba dôverným osobám.
NAJOBLÚBENEJŠÍ PREDMET:
Zurnalistika
NEOBĽÚBENÝ PREDMET:
Matematika je tak tuhá ...
DOMACI MAZNÁČIK
Rhuen, je to môj duch fretka .Vedeli ste že slovo fretka pochádza zo slova fuittus, čo znamená "malý zlodej"?
NAJ KAMOŠI :
Všeci čo ma majú radi ... :)